JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 19 juli 2011

fort gick de!

Av jessica axelson - 19 juli 2011 21:55

I Give You My Heart!   

känns som att de var sjukt länge sedan jag var in här   

men jag har helt enkelt haft för mycke att göra och för lite tid.

så kan de gå nu när man är gravid och nygift   

de gick väldigt fort.

så fort att vi inte hann med och bjuda några gäster

haha, men jag har ju iaf hittat en gudmor , en gud far, och en gudmoster

men de är en hemlis vilka de är.

bara dom närmaste får ju veta   

hihi, och där emot så tycker jag att alla kan vara otroligt social på tlf   .

japp jag tycker om smailysar.

juste ... måste väl berätta de här oxå .. ärligt talat så vet jag inte hur de gick till när jag blev GRAVID .

juste igår fick min katt 3 kattungar oxå   

jättesöta.

får se om vi behåller dom elr inte.

man kan ju iaf hoppas på.

men nä nu kan man ju inte sitta här hela dagen/kvällen.

plus att de är en film på TV:n!

dom är på en U-båt där se spökar    MOAHHAHAHAA!

aja men nu ska jag dratta.

får väl se när jag och min make har tid att träffas    haha!

pusshej!  

ps. väldigt varmt idag   plus att de bara är 6-8 månader kvar nu   


OBS! ta inte detta inlägg seriöst!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards