JessicaAxelson

Direktlänk till inlägg 9 juli 2013

MIN DAG!

Av jessica axelson - 9 juli 2013 23:23

vaknade och fixade mig gav Ginny mat och sånt så att vi skulle vara klar tills bussen gick..

men då kom jag på att jag inte visste vart jag hade mitt busskort och sen så slog de mig

att jag hade plånboken kvar i mammas bil och i den så ligger mitt busskort.

så där gick den bussen.. dock utan mig och Ginny!

så jag fick åka med mamma in till stan osså tog jag med Ginny till skolan, där Caroline 

väntade på mig.

så vi fixade djuren och så. måste även tillägga att jag satt in Ginny i en box i hundstallet.

och de tog inte ens en timme sedan var hon ute..

vet inte hur hon lyckades men ett av hörnen hade gått upp, vet inte riktigt hur..

menmen.. 

sen när vi var klar på skolan så gick vi och väntade på bussen till Valbo.

mötte Bella och hennes boyfriend vid bussen till valbo för dem skulle också åka med den.

så fick lite sällskap iaf.

sen när jag kom hem till Robert så umgicks jag med Tessan och Ello.

hann inte och göra så mycket för vid sex tiden så kom mamma och hämtade mig och Ginny.

Sen åkte vi till Jysk och hämtade nå jävla partytält och sedan så va de hemfärd.

när jag kom hem så kollade jag datorn lite och sen så städa jag lite och efter de så 

hade jag och Hundarna filmmys till Machete ruskigt bra film måste jag säga!

men nu så ska jag ta och försöka och sova så jag kommer upp och kan jobba imorgon.

Godnatt bloggen!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av jessica axelson - 15 oktober 2015 15:11


Hej!  Jag har börjat att blogga på en ny sida, så den här bloggen kommer att vara ganska off! men gå gärna in och följ min nya blogg! https://nouw.com/jessicaaxelson   ...

Av jessica axelson - 11 augusti 2015 14:29

Ja som rubriken lyder så är det verkligen värdelöst att vara arbetslös.. Visst är det skönt att kunna sova hur länge man vill och kunna spendera hela dagarna med hunden men å andra sidan så uppskattar man inte dem stunderna lika mycket som man gjor...

Av jessica axelson - 20 januari 2015 08:56

Blir så sjukt trött och irriterad på allt men mest på mig själv.. Går och köper mig en ny telefon då den gamla började och krångla och tro på fan att jag tappar den nya efter inte ens en vecka... så den är de ju bara att säga tack och hej till! ...

Av jessica axelson - 6 november 2014 18:25

vet att jag inte har bloggat den här veckan men det har varit så mycket.. Men har iaf börjat på praktiken nu och jag var så sjukt nervös i måndags men det gick jättebra iaf. Och i tisdags så var jag ännu mer nervös för då skulle jag ha praktik utan...

Av jessica axelson - 2 november 2014 17:12

I fredags medans alla skrev ut statusar om att dom va och käkade mat och hade de roligt med folk och vissa skrev om att dom skulle festa och blablabla.  Ja medans dom gjorde de så satt jag ensam hemma med hunden och kollade film! (yyy' Men det va...

Ovido - Quiz & Flashcards