JessicaAxelson

Alla inlägg den 9 juni 2013

Av jessica axelson - 9 juni 2013 21:31





Torsdag: 

kan ju lova att jag inte gjorde ett jävla skit idag..

förutom att åka till Bollnäs och Stråtjära, badade också en sväng, förjävla skönt måste jag säga! 

så finns inte så mycket att berätta om den här dagen! 

så jag tycker vi går vidare, fast först vill jag bara tillägga en sak.

SVERIGE  


Fredag: 

vaknade och käka frukost och sen så började jag och göra mig i ordning för släkt-träffen. 

tog en jävla tid att välja kläder!

men sen när de var gjort så kom mamma och hämtade mig och lillebror osså åkte vi till släkt-träffen. 

drack lite gott och käka och så. 

babblade med släktingar som man inte har träffat på evigheter, så de var riktigt roligt faktiskt!

kom väl hem vid två tiden så då gick jag och la mig!


Lördag: 

åkte och kollade på moppe och motorcykel utställning, inte så jätteroligt igenom att de regnade och så, inget toppen väder precis. 

plus att fikat va skit dyrt!

aja men sen så åkte vi hem och jag la mig och kolla på film en stund.

sen så gick jag och käka och så. 

väntade på bättre tider kanske.

sen efter ett tag så fixade jag så att mamma skjutsade upp mig till Bergvik så jag hade något att göra!

umgicks först med Cizzi och Johanna, måste tillägga och Johanna har världens sötaste unge!

så vi gick ut och kollade när de åska och blixtra (jag tror jag höll på att få en hjärtattack eller något!).

sen gick Johanna hem och det kom en ny männsika! 

sen typ vid sju tiden så fick man äntligen lägga sig och sova, fast somnade inte förrän vid åtta tiden. 


Söndag: 

har vaknat hundra gånger under dem fem timmarna man typ sov. 

låg och kollade upp i taket igenom att ingen jävel va vaken inte ens katterna va vaken!

sen vid tolv tiden så klev Wille och Andreas upp så då fick jag lite sällskap iaf.

Vid tre tiden så käka jag och Cizzi frulle!

sen vid sex tiden så kom pappa och hämtade mig och då åkte vi till Stråtjära ensväng så hann jag och umgås lite med pernilla också!

sen drog vi hem så nu har jag käkat och fixa lite inför skolan imorgon och nu sitter jag här och skriver ett onödigt inlägg! men sånt är livet!


nu ska jag inte slösa mer av eran tid!

pusshej//-J






 

Ovido - Quiz & Flashcards