JessicaAxelson

Alla inlägg den 14 juni 2013

Av jessica axelson - 14 juni 2013 22:28

Så nu har min kära syster tagit student! 

Grattis till att vara arbetslös!

men iaf så fick vi stressa som bara den idag.

mamma hämtade mig klockan tio och då var det bara att åka ner till norrsundet och lämna saker,

sen direkt till Totra och hämta Erika och sedan vidare mot stan.

måste tillägga att jag och Erika fick fixa skylten i bilen på väg till stan, haha!

men det blev väl skapligt till slut iaf.

sen så var vi vid Borgis och syster kom ut och sedan så stod vi och pratade lite och sen vidare till Norrsundet igen för att fika.

Var riktigt trevligt, men det blev ingen utekväll för mig ikväll iaf!

får ligga hemma i soffan :p haha!

men var iaf ut på en långis med Jetro och Ginny och lillebror.

så dem fick gå och springa av sig lite.

sen har jag bara legat på lat-sidan!

justja de åskade ju idag också..

fyfan, läskigt ju!

men aja så nu ligger jag här i soffan och inte gör ett skit!

så ha en trevligt fredagkväll allihopa! 

pusshej! //-J

Av jessica axelson - 14 juni 2013 10:01

gårdagen gick så fruktansvärt fort och jag hann inte blogga pågrund av det,

plus att jag och mamma satt uppe till halv två och fixade den där jävla studentskylten!


Nu så ska jag, mamma och pappa åka och ner med tårtorna och sen så ska vi åka och hämta Erika.

sen vidare till stan för att fira systers stundent!

var tvungen att kliva upp klockan åtta för att hinna med allt idag!

har vart och fixat rosorna och sen gruka till tårtan..

men nu hinner jag inte med så mycket mer!

bloggar säkert mer senare eller så berättar jag hur dagen var imorgon! :)


pusshej// -J

Ovido - Quiz & Flashcards