JessicaAxelson

Alla inlägg den 25 juni 2013

Av jessica axelson - 25 juni 2013 17:09

Har varit och solat med bästa vännen och när jag kommer hem så ser jag detta...

Av jessica axelson - 25 juni 2013 02:41

här sitter 02.42 på natten så här utan anledning.

kan bara inte sova..

skulle egentligen ha vart på toa och sen tagit något att käka men de orkar jag inte.

så jag sitter väl här lite till och sedan så hoppas jag på att jag kan somna!


har roat mig med en video i snart två dagar,

bara älskar videon jag blir så sjukt glad av de..

synd att den bara varar i typ 10 sekunder.

men jag tänkte iaf dela med mig av den ;)

instagram.com/p/a6bk0cgvp8

fattar inte att man kan bli så sjukt glad av en video på ungefär 10 sekunder.

men jag bara älskar skrattet!


men iaf så kommer jag väl typ sova bort halva dagen idag men vad gör de?

haha, ska iaf försöka att hinna och sola med bästa vännen om hon kommer ihåg mig imorgon dvs.


men nu ska jag försöka och sova kanske bloggar senare ikväll :)


pusshej//-J

Ovido - Quiz & Flashcards