JessicaAxelson

Alla inlägg den 12 juni 2013

Av jessica axelson - 12 juni 2013 20:01







Gårdagen:

ja som ni kanske vet så hade jag avslutningsmiddag igår, det va riktigt trevligt faktiskt.

dock så fick man ju säga hejdå till några lärare som man inte är säker på att man kommer och träffa igen.. 

kommer sakna dem sjukt mycket och det var ju två av mina favoritlärare som ska flytta..

det kändes riktigt tungt igår men man får göra de bästa av situationen.

men iaf jag vann ett stipendium igår också! ;)

riktigt stolt över mig själv!


dagen: 

måste säga att det var otroligt skönt att få sova tills man vaknade av sig själv!

men iaf sen så åkte jag med pappa för han skulle skjutsa syrran till skolan men först så stannade vi och köka på max, riktigt gott!

sen kastade vi av henne vid skolan och fortsatte vidare till biltema.

köpte ett nytt koppel till Ginny och sen så köpte jag en spårlina så jag kan börja och träna sök och annat roligt!

köpte även en ny matskål åt Ginny och en födelsedagspresent åt storebror!

kollade efter studentgosedjur men det var fan slut överallt!

så får väl köpa en ros bara åt syster min!

sen när jag kom hem så har jag bara legat och kollat på film.

så nu finns det inte så mycket mer att berätta men ha de gott!

//-J




 

Ovido - Quiz & Flashcards