JessicaAxelson

Alla inlägg den 18 juni 2013

Av jessica axelson - 18 juni 2013 23:18

Har vaknat flera gånger i natt på grund av att det har varit så jäkla kallt!
Så ett tips se till att ni har super varma kläder på er när ni ska tälta.
men vi hade ju roligt iaf och de är ju huvudsaken.
men sen när klockan var vid sex tiden så vaknade jag av att de regnade och tältet vi hade va inte så regn vänligt..
så de var bara att packa ihop och ringa Emmas pappa.
sen när jag kom hem så tog jag en varm dusch kollade lite på tv och sen somnade jag.
vaknade vid ett tiden käka lite och sedan låg jag och kollade på tv och somnade ifrån den.
vaknade klockan fyra-fem och hade panik över att jag sovit bort hela dagen när det hade varit soligt väder och allt.
men iaf så drog jag på mig kläder och sedan så tog jag en springtur men hundarna.
duscha igen och nu sitter jag här och kollar på rocknrolla! :)
De va iaf anledning till att jag sov bort denna underbara dag!
Ha de gott!
// -J

Av jessica axelson - 18 juni 2013 01:00

Jag och bästa vännen fick en sån här smart idé att vi skulle tälta!
Sagt och gjort nu sitter vi här ute i skogen och fryser röven av oss,
men kul har vi iaf!
Huvudsaken är att vi får lite ensam tid och har det roligt och mysigt.
det har iaf vart den bästa och roligaste dagen/natten.
den kommer säkert och va lika bra när vi vaknar på morgonen..
om vi ens kommer sova ;)
Emma är ju lite rädd. haha!
Men nu ska jag vara social med henne igen.
ha de bra allihop!
Tjingeling!
// -J

Ovido - Quiz & Flashcards