JessicaAxelson

Alla inlägg den 21 juni 2013

Av jessica axelson - 21 juni 2013 11:10

fattar inte mening med att skicka till en främling och fråga om dem är ''småkåt/kåt/myssugen'' vad fan spelar de för roll om man är de, de är ju iaf inte som att man skulle åka till personen eller att personen kommer hit och gör något åt det.. 

vem fan skulle åka och träffa en främling som kanske bor i stockholm eller göteborg bara för att ''mysa'' lite..

nej jag skulle inte tro de.. eller ja jag skulle inte göra de iaf!

Men de är inte de värsta de värsta är ju att dem inte fattar när man säger nej och att man inte vill prata med dem.

Lika folk som frågar om man har cam.. ''ja men jag vill inte cama'' osså får man svaret ''varför inte?''

då svarar jag lite kort ''för att jag inte orkar'' och dem dumma jävlarna frågar ''varför inte?''

MEN VA FAN FATTA ATT JAG INTE VILL CAMA MED NÅGON FRÄMLING SOM VILL SE PRIVATA DELAR!

sen skriver dem oftast feg... 

dem kan kalla de vad dem vill jag skiter i vilket är bara trött på att få 100 pm där folk frågar om man är kåt eller om man vill cama och jag vill/är inget av de.

ser vi tjejer så jävla kåta ut så att ni killar måste skicka och fråga?

// otroligt less tjej!

Ovido - Quiz & Flashcards