JessicaAxelson

Alla inlägg den 30 juni 2013

Av jessica axelson - 30 juni 2013 09:47

Helt jävla seriöst de här här hänt ett x antal gånger..
jag skriver ett inlägg och oftast så är de långa inlägg som jag har gjort när de händer och precis när jag klickar på skicka så försvinner inlägget..
spelar ingen roll om jag är inne på telefon eller datorn så de kan inte vara nått sånt.
så sjukt irriterande när man sitter och skriver något ossa ska man publicera de och *BAAAAAM* hela jävla inlägget borta!

Av jessica axelson - 30 juni 2013 00:25

Fattar inte varför jag inte kan sova..
varken på dagarna eller på nätterna.
kan max sova två timmar sen går de inte och sova nå mer.
aja, var och jobbade igår iaf och sen drog jag till Ockelbo på marknaden med bästa vännen,
super trevligt.
men nu lär jag försöka och sova iaf.
ska ju upp och jobba imorgon också!
God natt!
//-j

Ovido - Quiz & Flashcards